perjantai 14. maaliskuuta 2014

Kyllä tästä vielä blogi tulee :D

Blogia oon suunnitellu, pähkäilly, pohtinu ja taas kuopannu ja hauannu syvälle. Mutta eiköhän tästä joskus jotain kehkeyvy. Luultavasti sisustus painotteinen johon ilmestyy kuvia minun rakentamista hökkeleistä ja vanhoista huonekalusta jotka on aika kolhusia siksi että tykkään rustiikki romantiikasta, mutta myös siksi että minulla on rivi poikia jotka pitää kolhuista hyvää huolta! 


Kevät on niin ihanaa aikaa että ulkonaki viihtyy hyvin. Ensimmäiset kymmenen kottari kuormaa oon kereny haravoimaan ja on vasta maaliskuu! Paljonkohan ehtii haravoija ennen ku kesä on valmis :D (Haravointi vauhtia onneksi hiastaa Tyyne neiti joka on oppinu kävelemään ja juoksuttaa mua ympäri pihaa)



2 kommenttia:

  1. Löysimpäs :) Tästä tulee kiva juttu ja määhän oonki jo oottanu vuosikausia, että sää teet tämän :) Onnia onnia uuvesta jutusta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Nyt aluksi näyttää siltä että innostusta olis kirjottaa monta kertaa päivässä, mutta eiköhän se sitte ala hiipua ;) Pitää koittaa nyt säästää juttua niin riittäis vuosiksi eteen päin.

      Poista