keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Tiput jo kurkistelee.. 



 Parin vuojen aikana oon saanu huomata, että sisustuksessa mulla pysyy kesto väreinä valkosen rinnalla vaaleanpunainen ja "sinkin" harmaa. Punanen pläjähtää päälle aina joulun alla, vaikka ennen se oli se pääväri :D Keltaselle mun silimät on niin allerkiset, että sitä ei taho kestää millään. Mutta ku tämä Hiliman tupa on tupa jossa on paikka myös lapsilla, on minun mielestä aivan pakko olla pääsiäisenä tipuja, koska pojat niin haluaa ja kyllähän se kuuluu perinteeseenki. Aika pian ne pääsiäisen jälkeen kyllä katoaa..

Kattokruunun pinkit kynttilät lähti pitsiin pakattuna hyllylle levähtämään ja tilalle ponjasin nämä harmaat Puuhkapellon Piian puojista :) (Kiitos Piia tunnustuksesta) Taas menee monta hetkeä istuessa ikivanhassa kiikkutuolissa Martti-vauvan kans ja nähä muutakin kun tekemättömät työt vaikka niitä kuulema sais tämän kokosessa pikkulapsi perheessä ollakki  :) Siitäpä tuliki mieleen että pyykkiä täytyy tänään pestä niin on mukavempi laittaa lapset illalla saunaan! ja se minun uus pyykkiteline jäi syksyllä kesken..


Tästä on jo edistytty, joten hyvä siitä tulee virheineen. Uniikki!

3 kommenttia:

  1. <3 Ollos hyvä vain, toivottavasti uusiakin tuttavuuksia ja lukijoita tulee pikkuhilijaa :)
    Tuo pykkiteline näyttää jo nyt ihan huikealta, näytäthän sitten ko on käytössä uusia kuvia :)

    VastaaPoista
  2. Se kirjottamisen ilo taitaa olla tässä tärkeintä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihan totta, mutta jos joku aina välillä lukee ja myös kommentoi, kannustaa sekin mukavasti :)

      Poista